سایت تبلیغاتی اس دی سایت - SDsite

- کلید و پریز اشنایدر مرتن,کلید و پریز اشنایدر,کلید و پریز انتیک,کلید و پریز ارتک,کلید و پریز ارتک اشنایدر,کلید دوپل اشنایدر,کلید یک پل اشنایدر,دیمر اشنایدر,فروش کلید و پریز اشنایدر آلمان مدل,

    اريا توان نيرو 02136057081 02136057083 مکانيزم هاي مرتن با بالاترين تنوع ، دست کارفرمايان و طراحان برق ساختمان را در انتخاب امکانات مورد نياز باز گذاشته است و در عين حال به دليل يکسان بودن مکانيزم ها براي تمامي مدل هاي مرتن ، ميتوان پس از نصب مکانيزم ها از تمامي رويه ها و قاب ها با طرح ها و رنگهاي موجود در سيستم ام و سيستم ديزاين جهت تکميل استفاده نمود. اين مکانيزم ها تماما در کارخانجات مرتن در Wiehl (ويل) آلمان در نزديکي شهر کلن توليد ميشوند و از بالاترين کيفيت ساخت در سطح جهان برخوردار ميباشند. سيستم ام: بيشترين تنوع در طرح و رنگ مرتن در سيستم ام يافت ميشود. در اين سري قاب ها به نسبت سيستم ديزاين از ضخامت بيشتر و رويه ها طبق استاندارد 55 ميليمتر آلمان توليد ميشوند. رويه ها به رنگ هاي سفيد،کرم،آنتراسيت و آلومينيومي و نيز رويه سفيد اکتيو داراي خاصيت آتي باکتريال توليد ميشوند. قاب هاي سيستم ام از ام پلان و ام اسمارت که ويژگي آن سادگي و قيمت بسيار مناسب تا ام الگانس که شامل قاب هاي از جنس شيشه،چوب و فلز ميباشند که از لوکس ترين کليد و پريزهاي مدرن جهان ب

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
کليد و پريز اشنايدر مرتن

کليد و پريز اشنايدر مرتن

saeedj1367@yahoo.com
۱۰۰۱

توضیحات

    اريا توان نيرو
02136057081
02136057083

مکانيزم هاي مرتن با بالاترين تنوع ، دست کارفرمايان و طراحان برق ساختمان را در انتخاب امکانات مورد نياز باز گذاشته است و در عين حال به دليل يکسان بودن مکانيزم ها براي تمامي مدل هاي مرتن ، ميتوان پس از نصب مکانيزم ها از تمامي رويه ها و قاب ها با طرح ها و رنگهاي موجود در سيستم ام و سيستم ديزاين جهت تکميل استفاده نمود. اين مکانيزم ها تماما در کارخانجات مرتن در Wiehl (ويل) آلمان در نزديکي شهر کلن توليد ميشوند و از بالاترين کيفيت ساخت در سطح جهان برخوردار ميباشند.
سيستم ام:
بيشترين تنوع در طرح و رنگ مرتن در سيستم ام يافت ميشود. در اين سري قاب ها به نسبت سيستم ديزاين از ضخامت بيشتر و رويه ها طبق استاندارد 55 ميليمتر آلمان توليد ميشوند. رويه ها به رنگ هاي سفيد،کرم،آنتراسيت و آلومينيومي و نيز رويه سفيد اکتيو داراي خاصيت آتي باکتريال توليد ميشوند. قاب هاي سيستم ام از ام پلان و ام اسمارت که ويژگي آن سادگي و قيمت بسيار مناسب تا ام الگانس که شامل قاب هاي از جنس شيشه،چوب و فلز ميباشند که از لوکس ترين کليد و پريزهاي مدرن جهان به شمار ميروند.

سيستم ديزاين:
سيستم ديزاين شامل طرح هاي مدرني مانند استيل و ترنسنت و نيز طرح کلاسيک آنتيک ميباشد که در بسياري پروژه هاي سبک کلاسيک در ايران نيز بکار رفته است. در سيستم ديزاين رويه ها بزرگتر از سيستم ام و قاب ها به خصوص در آرتک نازک و به اين دليل بسيار شيک و خاص طراحي شده است. سري آرتک استيل که رويه و قاب هر دو از جنس استيل ميباشند جزو خاص ترين کليد و پريزهاي مرتن ميباشند که پنل هاي سيستم هوشمند اين سري نيز از جنس استيل توليد ميشوند.

اريا توان نيرو
تلفن:02136057081-02136057083
فکس:02136057069
همراه:09127926294
ايميل:saeedjafarkhani@yahoo.com

قيمت : تماس بگيريد

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۳۹۲۱

بازدید دیروز

۵۲۳۸

بازدید ماه

۱۴۳۹۷۰

بازدید کل

۱۳۴۶۷۰۱۵۲

افراد آنلاین

۱۵۹

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 200000 ریال
هر ستاره اضافه 200000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط


اس دی سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.